Frusna vattenledningar!!!!!

Absolut inge roligt o vakna till ett svinkallt hus i morse o till råga på allt vattnet som frusit!!!!!!!
Morr!!!!!!!!!!!!
o en karl som hade bråttom iväg till jobb!!! o lämnade mig här o bråka med vedspisar,kaminer o kakelugnen samt hämta vatten till morgonkaffet från uthuset!!! E ju som sagt fortfarande så besviken/irriterad på mottagandet från igår när jag kom hem o karln "orkade" va vaken i hela 1,5 timme o tok somnade efter maten!!!! HUR KUL KÄNDES DET???? NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snacka om att man är så ini HELVETE trött på denna vinter!!!!!!!

Nu vill jag verkligen att VÅREN  kommer med dunder o brak!!!!!!!!!!

Hatar verkligen vinter o snö o kyla!!!!!!!!

Ingen trevlig start på veckan precis!!!

Jag får tänka tillbaka på helgen som va, för de gör mig lycklig o glad,
Melodifestivalen i GTB med Ramona.
Kolla bara så fina o glada vi va!


Nu brinner de varma sköna eldar o de börjar bli lite varmt i huset, så nu är de dax o pylta på sig o gå ut med hundarna (inte ens det hann karln med!)

Snacka om måndag!!!

Tjingeling
Kramelikramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0