Förkyld???

Inge bra start på denna vecka precis.
Känner mig täppt i näsan, hostig o febrig!
Fan fan FAN!!!
Har inte tid o bli sjuk nu!!!
Hatar o må så här!!!

Helgen va inte heller speciellt kul med 2 magsjuka hundar!
o VEM fick torka upp efter dom??!!

Jo JAG!!!!!!!!!!!!
Jag som är så kvackamagad!!!
Sambon vägrade ju o inte kan man låta de ligga kvar heller!

Igår va värst, hans hund, den gamla tiken, skulle promt spy på ALLA mattor!!!!!!!!
Oj va förbannad o irriterad jag va!!!!!!!!
o INTE fan fick man ut henne heller!!
Min lilla Bobo fatta o gå ut o spy i alla fall, Lydde när man öppna dörren o bad han gå ut o spy.

Så visst, roligare Alla Hjärtansdag hade man nog önskat sig, än o behöva torka hundspyor!

Så nu går dom på diet båda 2, kokt ris o kokt fisk står på deras meny i några dar!
Fast gammel-tiken e ju kräsen med maten oxå, allt duger inte åt ungmön! (morr bortskämda skit-spy-hund)

I lördags upptäckte jag en ny sida hos mig, en sida jag inte alls tycker om!
Sambon skulle "BARA" åka o byta ut nån diskmaskin o va tillbaka om ett par timmar,
jo tjena, va då ett par timmar!!!!!!!!
Inte förrän vid 18.30 kom han, o då va jag urförbannad!
Hade ju gjort go mat, dukat fint o klätt upp mig, redan till 15,
så de hade jag ju hunnit ta bort allt, o hasat ini mina utslitna gamla mys-brallor med gällivarahäng
o stora fula tofflor på fötterna istället för högklackat osv, som jag hade vid kl 15!!!!

Hans ursäkt va,
"men gumman då, de tog lite längre tid än jag trodde o skotta snö"
Den fan hade skottat snö åt flera, okey då, 2, sitt ex o nån annan f-a!!!!
Då brast de för mig o jag undrade ironiskt va han har sin mobil till, o lite annat skit kom de väl ur truten på mig.
Fast de som störde mig mest, stör än, ÄR att jag, JAG, va svartsjuk!!!!!!!!!
Hallå!!!!!!!!
Svartsjuk!!!!!!
JAG!!!!!!!!!!!
Fast de vägra jag ju erkänna för han heller, nä nä, den glädjen ska han inte ha!

Så de kan bli, men men, så va de i alla fall.
Fast jag tror nog att de tog mer på min kvinnliga stolthet än att de va svartsjuka.
JA, så va de nog. (hihi....)

Nä, nu ska jag bädda ner mig i soffan o kolla på nån bra film o hoppas på att denna analkande förkylning INTE biter fast sig i mig nu!!!

Tjingeling
Kramelikramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0