Rymmar-utbrytar-Bobo återfunnen!

De blev några oroliga o nervösa timmar av letande i skogen, till fots o med bil o grannens stora starka ficklampa, efter vår lilla "utbrytarkung".
Tillslut ringde jag till polisen i rena paniken för o höra mig för ifall dom hade fått in en rottis, hoppet va nästan ute då, snyftande o med tårarna rinnandes frågade jag efter honom o fick höra de ljuvligaste på länge
-Visst, vi har fått in en rottis.
Jag slängde oss i bilen åkte iväg o hämta honom. Där va han! i en "fylle-cell" för hundar, hihi..
Han hoppade upp på mig o blev precis lika glad som jag.
Nu är vi hemma o myser, dörren är låst! Dubbelkollad t.o.m för man kan aldrig vara säker.. inte när de gäller Bobo.
Nu blir de natti natt här...

Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0