Julefrid...

Vilken helt underbar jul de har varit!
Jag bara njuter o ler...

Ingen prestationsångest, sista minuten panik, ingenting sånt o framför allt ingen stress!
Jag som är van att åka land o rike runt för att fira jul med mina kära o nära,
satt bara o mös i fulla muggar, av lugnet o stillheten UTAN stress.

Helt j-a underbart!

ler när jag tänker på vår "jul-mat-handel-resa" till Nybro, hihi, en upplevelse utav denna värld va de!

Snö-krig, fastkörda bilar, snöplogsbil. hahahaa, går inte ens att återberätta, de måste man ha varit med om!

Enda smolken i bägaren va i torsdags när jag halkade på trappan o slog hål under läppen när jag halkade på trappan på väg in med ved, blödde en hel del, men va gjorde väl det när livet kändes så härligt o underbart.

På juldan kom K, J o lilla underbara härliga B! Hon tatuera oss med julklappen hon fick av oss, så vi blev fulla av hjärtan, blommor, o gud vet vad, men trevligt hade vi o de bästa av allt, dom sov över hos oss!

Helt underbart o ha dom här, så mycket skratt o skoj.

Nu ska jag gå o krypa ner bredvid min gos...

Carpediem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0