Livet....

De livet ja, den ena dan lik den andra, vardag som helg.
Plantera lite blommor, gå långpromenader me Bobo..
Inget händer, allt går sin stilla gång.
Händelselöst o urfattigt på skratt o skoj!

Men hua så de där lät då!

sätter in lite bilder på lilla Bobo som får mig o le o skratta i alla fall på våra promenader.

  denna "LILLA" pinne kom springandes med bakom mig så jag skulle kasta iväg den åt han, men de va bara det att jag inte såg det förräns de va för sent. Smack sa de på skinkan min, o "lilla"pinnen rev upp ett stort sår på min skinka! Aj aj aj vilken svidande smärta! Kunde ju inte skälla på han heller, han e ju bara så klumpig o klantig o så otroligt go o söt o snäll o duktig för o bara vara 9 månader!

 eller va tycker ni?

Letar med ljus o lykta efter eget boende, trots att jag fått löfte om o bo kvar här, hos mina vänner, A o K men jag vill ha eget! Känns inte hemma de här, hur snälla dom än är.
Väntar svar från några håll så de e bara o hålla tummarna så turen är på min sida, i nåt i alla fall, när nu inte kärleken höllt.
Jag är väl dömd till att leva ett ensamt liv! Bara o vänja sig, IGEN!
Otroligt egentligen HUR fort man vande sig vid att va "SAMBO", ha ett riktigt förhållande!!!!!!!
Jag som va den inbitna singeltjejen!!!!!!

Ja ja, nu vet jag ju i alla fall att jag KAN om jag vill anpassa mig i ett förhållande, fast nu lär de inte bli nå fler försök från min sida, INTE om jag får bestämma!!!

Nu väntar mina plantor på mig.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0