LååååångFredag........

En väldigt låååång fredag har de verkligen varit!
Urtråkig dag jävel!!!!!
Kan de kanske bero på att man bor inneboende o typ får tassa på tå, fast egentligen så behöver jag väl inte känna så men de gör man ändå.
DET ÄR JU INTE MITT HEM!!!!!!
Så enkelt är det!
Flyttade in här i onsdags, myvket pga att ha nånstans att plantera mina sticklingar i amplar o få upp mitt växthus, visserligen hade jag fått lov o sätta upp det vid mitt gamla hem (älskade hus) men jag krusar ingen!
Tar en dag i taget o försöker hitta glädjeämnen, tack gode gud (fast jag inte tror på han) att jag har min lilla Bobo!
Han är verkligen räddaren i nöden med sina upptåg som får en att kikna av skratt mellan varven, så klumpig som han är! Ibland tror han att han är en liten knähund o kommer dundrade upp i knäet på en så man tappar andan.

Ja, livet de går vidare men jag typ stannat upp, kvar i mitt förflutna.
Usch, stunder som denna känns allt bara så övermäktigt jobbigt! Man sitter här o undrar NÄR ska turen vända? Ska jag aldrig hitta lyckan i mitt liv? Är jag dömd att leva det ensam?
o ordet VARFÖR? Varför finns den???

Saknar inte bara huset, saknar alla mina tv-program jag brukar titta på, här tittar dom på annat så jag sitter i regel nere i mitt halvkalla rum under 2 täcken o kollar tv.play på dom program som visas i efterhand där, om jag har tur vill säga, för ibland "puffrar" de hela tiden bara på play.

Usch o fy så gnälligt de här blev då, men så känns mitt liv just nu.
ensamt o tråkigt! o kallt som fan!

Orkar inte ens hoppas på att få tag i nå hus i närheten där jag bodde nyss, tappat hoppet om allt just nu.

Dom e jätte snälla de är dom, öppnade sin dörr för mig o erbjöd mig att bo här, men ändå, DET ÄR INTE MITT!!!!!!!!!
Känns som man är i vägen hela tiden, fast jag försöker göra allt, diska städa handla koka kaffe ja allt men ändå känns de som om de inte räcker. Tycker mig se "blickarna", "orden" utan ljud, fast de är säkert inte så men känns så.

Nä, kolla lite tv.play o hoppas på att de funkar ikväll.

Längtar o saknar efter alla mina barn o barnbarn med o inte kan jag ringa dom heller för de är slut på pengarna i luren o låna deras hem lur de gör jag inte. Hoppas nån av dom ringer i morron.

nu säger Bye bye för denna gången o hoppas att nästa inlägg är lite roligare o gladare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0