Helt slut o dagen har knappt börjat...

Dagen började som vanligt med EN kopp kaffe (inte van vid att man brygger så exakt antal koppar)
Sen va de bara att kavla upp ärmarna o städa hela huset!
3 jävla våningar!!!
Ingen annan gör ju det o jag vill då fan inte leva i skiten!
De va faktiskt riktigt skönt att dom drog iväg så jag kunde städa ordentligt, för när dom e hemma så klagas de hela tiden på dammsugarn´s "oljud"....
sen tog jag en härlig dusch o slängde in min tvätt i maskinen, fixade i ordning mig o på pin djävulskap så sraya jag lite extra mycket parfym, deo o hårspray, både på mig själv som i hela huset, hahahahaaaaaa...
Ni förstår, de klagas t.o.m om att jag smörjer in händerna, för de luktar ju!!!!! Annat än svett o skit menar jag.
Ska fortsätta när jag ändå har börjat att klaga,
Jag har nu bott här snart 3 veckor o under den tiden har jag bara sett mannen i huset ta sig en dusch!!!
Fattar ni va jag menar??!!!
Så jävla äckligt!
Visst klagar dom mellan varven för att jag duschar så ofta, minst EN gång om dan, ibland 2, beror ju på vad man gjort o så.
Ringde om hus o får till 99,9 flytta in där i september, om jag inte hittar nå annat under tiden vill säga.
Tänker inte bo kvar mer än nödvändigt, tills blommorna e slutsålda, då drar jag o Bobo direkt!
De här tär på nerverna!
Pallar inte mer snart!
Hittar jag nåt nu innan blomsäsongen e över så flyttar jag direkt, med blommor o allt.
Bygga upp växthuset fixar jag ju ensam, de vet jag nu när jag fick göra det själv i onsdags, fast dom va hemma båda två!!!!! Fick hjälp med hörnbenen de va de enda. Så nu ska man va tacksam som fan! (så fan heller)

Fasen va skönt de va o få vara ensam me Bobo, vi lyssnar på musik!!!
Helt underbart! För när dom e hemma så får man inte det o tv:n e på så lågt så man får sitta me örat emot för o höra va som sägs.

Hihihhhiii, va jag har öst galla över dom nu ;)
Tur att dom inte vet om min blogg!!

Nu ska jag ut på långprommis me Bobo o kasta lite pinnar åt han.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Yasumi

Usch, vilka är det du bor hos??

Hoppas du får flytta snart!



Pusu ja hali!

2010-04-18 @ 11:15:14
URL: http://yasumi.blogg.se/
Postat av: Anita & Kent

Ser inte problemet. Det är bara att packa ihop sitt skit och flytta ut.

Passar inte galoschernsa, så gå barfoita.



Kent

2010-04-24 @ 16:29:13
Postat av: Anonym

Nu vet dom

2010-04-24 @ 16:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0