Höst morgon tankar

Vaknade före tuppen, totalt omöjligt att somna om!
Fick i princip DRA ut Bobo på morgonpromenaden, tihii,
han är värre än jag, så morgontrött som få. (sådan matte sådan hund)

Här kommer lite uppdatering av mitt liv,
Jag har halkat dit igen!
Jag har blivit kär!
Kär i en "upptagen" man!!!
Jo de e sant!
Åter igen har man blivit "den andra kvinnan"!!!!!

Men OJ va "rätt" de känns.
Ja jag vet, de är fel, så jävla fel men rår inte över mina känslor!
Han är här mer än hemma, de är inte bra där, inte vart på många år,
ja ja, jag vet precis va ni tänker, "så säger dom alltid"
men nu tror jag faktiskt på honom!

Få se vad de blir av de här eller ej,
men jag vägrar känna skuld!
Hade han nu haft de bra hemma så INTE fan hade han kommit hit!!!!
Eller??!!

Annars trivs jag med mitt liv just nu,
börjar få ordning på allt,
komma till ro med mig själv,
livet i sig självt.

Igår slingade Kia mitt hår o klippte de kort,
har inte vant mig än vid det,
känns inte som jag!
Haft långt blont hår sen 2002!!

Nu ser jag ut så här


Nu ska jag vidare ini idag
Ha en bra dag allihopa

Tjingeling
Kramelikramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0