Bättre än Bäst

Härligt höstväder ute, solen skiner o jag ikapp med den!
Trots diverse problem med än de ena som andra,
ekonomiskt betingade orsaker men sånt är man ju van vid så...

R:s ord ekar i mitt huvud från igår när hon yttra dom ;)

Tänk så rätt hon har stumpan min!

"Du e så rädd o känna, erkänna att du e kär"

Så sant som de e sagt!

De känns så himlastormande underbart härligt!!

JAG ÄR KÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tihii, jag vågar erkänna de när jag skriver det,
men uttala orden högt för mig själv ens,
de e lite svårare det, hahahahaa..

men så är det!

Jag trivs med mitt liv just nu,
mår så himla bra,
inget kan rubba på mitt leende,
inte ens en den illavarslande aningen/magkänslan jag har angående K.
Känner på mig att hon snart tar sitt flytt o pack o movar tillbaks till P.
samt att de till våren e dax för ytterligare släktökning.
Återstår o se HUR rätt jag får denna gången, brukar få rätt i mina aningar.

Sen har jag lite andra planer som jag håller på o utvecklar oxå,
återkommer till det när jag har bestämt mig,
kalkylerat o räknat på de först, om de kan va lönsamt..

Nu ska jag ut i de vackra vädret,
njuta av mitt liv o fortsätta le fånigt

Tjingeling
Kramelikramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0