Tankar..

Förhoppningarna om de positiva samtal, sprack!
För tillfället visserligen, men hade hoppats på annat!

Måste bara säga att i sorgen o missären, prövas familjen o vännerna,
dom som verkligen finns där när man behöver dom!

Så stort STORT tack till dig Ramona o Sabina o sist men inte minst min kära älskade mor
för att ni alltid finns där för mig!
Ger mig kraft o styrka, får mig att hitta den för att orka kämpa vidare!
STORT TACK!!!

o nu ska jag inte sitta här, handlingsförlamad, utan ta tag i mitt liv!
Det jag redan påbörjat.
Skam den som ger sig! o de har jag då definivt INTE tänkt göra!

Ska visa ALLA som misstror mig att JAG KAN förändra mitt liv till de bättre!
Till en skuldfri framtid!!!!!!!!!

Tack ALLA ni FÅ som trots allt fortfarande hyser tro o tillit mot mig!
Ni är inte många men de räcker för mig!

Vad skulle jag inte ha tagit mig till UTAN er!!!!!

Kramelikramar


Kommentarer
Postat av: sabina

tack gumman men de klart vi finns här för dig i ur o skur love ju....kram

2009-11-09 @ 21:56:40
Postat av: Teza

Ringde dig igår men då va det upptaget sen blev det bort glömt, sorry sorry =(!!!

Man ska alltid finnas för varandra stötta varandra o kan jag så gör jag det. Tycker INTE om då folka ska hålla på att skälpa andra för att själva må bra... Finns om du vill.. Puss o kram love you

2009-11-10 @ 10:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0