Fredag igen.

Så va de fredag igen.
Har stor-städat i princip hela dan, t.o.m gjort rent vedspisen, tihii, såg ut som värsta
sotaren efteråt, hahahaaa

Fick ett brev från min goa älskade mor, med välbehövliga slantar i, underbara hon!

Åkte iväg o handla mat för slantarna o nu sitter jag o väntar på att "hustomten"
ska komma hem från sitt jobb. Han va gullig idag vid lunch, han kom hem med en
ny tangentbord till mig, så jag kan va ute på nätet.
Så helt underbart snällt!!!
Min lilla "hustomte" e bara så omtänksam, go o snäll, som nu dom här dagarna
från i tisdags så har han funnits till för mig, tröstat med bara sin närvaro o sina
tysta kramar, kramar fulla av kärlek.
Han e bara för go!!!
Har gått nypit mig armen hela dan, kan knappt tro de e sant att JAG har haft sån tur som
funnit han!!!
Min vana trogen så har jag försökt skrämma bort han ett flertal gånger,
men han bara skrattar o säger "Jag ÄR inte så lättskrämd"
oavsset vad jag försöker skrämmas med, t.ex "Kron-Olle" o.s.v o.s.v

Det känns onekligen så kanon bra!!!!!!!!

Trots att de finns annat som bekymrar mig, saker som gjort mig så lessen,
fått mig o må dåligt, saker jag INTE tänker inpå här.
Jag bara hoppas på att allt blir bra igen, mellan allt o alla.

Nu ska jag ut o hämta in ved, elda lite i kaminen o kakelugnen o vedspisen,
så de e varmt o gott till "hustomten" kommer hem.
Ska även förbereda maten, slänga in kyckllingen i ugnen (vedspisen) o
fixa i ordning en god sallad på tomater, lök, vitlök,olja o kryddor,
ska bli så gott tillsammans med potatissallad o pain-riche (lr hur de nu stavas)

Idag ringde lilla Teza med, blev bara så glad av att höra hennes röst! Love.
Så stolt över henne nu efter va hon berätta HUR hon har gjort positiva förändringar
i sitt liv. Så härligt va de o höra det. Så glad för hennes skull. Hoppas hon gör slag i
saken o kommer ner o hälsar på snart.

Nu ut o hämta ved.

Ha en underbar helg alla.
Glöm inte farsdag på söndag!

Tjingelling
Kramelikramar

Kommentarer
Postat av: Teza

Hi hi tack morsan det värmer att läsa det du skriver =).. Klart att jag ska försöka att ta mig ner om inte allt för länge hoppas jag =)!!

Blev super glad av att få prata med dig också såååå härligt=)!!



Bamse kramar till dig love...

2009-11-10 @ 10:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0