Fredag...

Jahapp...
Nu sitter man helt solo igen..
Skjutsa morsan till Nybro där exet plocka upp henne för vidare färd till E-tuna..
Lite tomt o ensamt.. :-(

Veckan har varit händelserik o full av roliga härliga stunder...

Tjingeling
kramelikramar

Buhuuu......
Fy fasen va ENSAM man känner sig nu!!!!!!!!!!
Mamma kom tillbaka!!!!!!!!!!!!!

Jag som gladde mig så att få hit K med familj så kommer dom inte hit nu!!!!!!!!
Dom ska "bo" hos pappa U istället :-(
för jag HAR ju INTE möbler!!!!!!!!!
De har jag juh.....
men men.....
De e klart, dom vill väl ha en soffa o sitta i
o de har ju inte då, den e nere i källaren, T ska ju ha den,
o så håller jag på o målar om i vardagsrummet....
men ändå......
Fy säger jag,
Suck va besviken man kan bli då!!!!!!!!
Borde va glad istället,
dom KOMMER ju ner!!!!!!!
Även om de e inte e hem till mig men ändå nära.

Hatar mig själv när jag blir sån här!
Ego!!!!!!!!!
men men , man e väl för "mammig" eller nåt....

Äsch, jag går ut till mina blommor så mår jag bättre,
hoppas jag iaf......

Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0