Otack ÄR världens lön!!!!!!!!!!!

Tänk att VAD man än gör eller säger uppfattas de alltid så fel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ingenting tycks man kunna göra eller säga rätt!!!!!!!!!!!!!!
Suck säger jag bara!!!!!!!!
Jag ska inte leka nån martyr eller offerlamm,
men nog tycker jag allt att jag försöker hjälpa till på alla sätt o vis,
mina barn, min mor mina nära o kära.
Ändå får jag bara ta skit från alla håll o kanter!!!!!!!!!!!
Nä, nu va jag orättvis, inte alla, några.

Satt igår kväll/natt o tänkte på mitt liv,
"Vilket liv"?????????????
Jag har inget liv ju!!
Eller ska man kalla detta för liv?
Fy så depp o negativ man är då!
Nä men allvarligt,
Ett liv, VAD är det egentligen?
Hur klassas liv?
Jag tror ju jag har låtit mig påverkas på dom flestas kommentarer o
tycken om mitt singel liv på negativt sätt.
Innan va jag helt nöjd med mitt liv ju!
Så nu ska jag bestämma mig för att slå dövörat till för såna kommentarer i fortsättningen!!!

Jag vill leva mitt liv på mitt sätt!!!!!!!!!!!!
Låt mig då göra det!!!!!!!!!

o JA, jag kommer även i fortsättningen att ställa upp för de mina,
fast man kommer att få skit för de mellan varven på ett eller annat sätt.
Men dom ÄR MITT LIV!!!!!!!!!!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0