Lite mer....

Lill-N sover middag, E e ute o leker, B leker inne...
Matat alla 3 nyss..
Hur har jag orkat o pallat me alla mina????????????
Otroligt men de gjorde jag, o inte satt vi inne hela dagarna heller,
alltid var de nåt vi hitta på.
Så lite stolt e man faktiskt över sig själv!
Ensam va man ju med!
Tror jag va en go o rar, busig o kul mamma åt mina när dom va små.

Nu e möblerna på plats i nya huset,
drömhuset...

Eller???

Ringde till Telia nyss o fick veta att dom inte kan leverera ip-telefoni, bredband o digital-tv dit!!!!!!!
o dom ska va störst o bäst i Sverige påstår dom!!!!!!!!

Så me andra ord kommer jag varken ha internet eller tv där ute!

Va hittar man på då där ute om kvällarna????????

Pillar navelludd????????????

Ja finns bara ett att säga
FY FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu vakna N så nu drar vi ut i de fina vädret.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0