Länge sen sen sist....

Haft lite fullt upp, packat ner kört de ena lasset efter de andra till nya stället.
Hade hoppats på den lovade hjälpen men fick nöja mig med en dag.
Idag kör dom möblerna, som är de enda som finns kvar i de gamla,
lite små krafs men mest möbler.
Varit barnvakt till B sen i tisdags kväll o ska så va fram till 2/8.
 K är i E-tuna o packar ner sitt hem som ska ner hit i slutet av augusti.
Ska snart åka iväg o hämta upp E o N som jag ska ha till i morron.
3 barn. Var länge sen man hade hand om så många små samtidigt,
men de ska nog gå bra.
Känner mig så trött o sliten bara.
Va till nya huset igår o packade upp allt porslin,
linne o sängkläder. B fick va med mig o hon va snäll.
T kom igår kväll, sov över, han e ju me o hjälper till bära möblerna idag.
Snällt.
Man får väl vara tacksam för de man har o får o sluta gnälla.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0