En riktig TRÅKDAG!!!!!

Den här dan har varit så lååååååååååång!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi har hunnit med massor, lilla B o jag,
ändå tycks inte den här dan ta slut nångång!!!!!!!!!

Tänk om man kunde vara lika rik som man är fattig!!!!

Oj va kul saker vi skulle hitta på då, lillan o jag.
Nu består vårt roliga med att gå ut o gunga,
gå i skogen o handla mjölk på affären.
Kan inte åka iväg nånstans för måste spara bensin,
ska ju jobba på lördag. Moffa ska ta hand om lilla B under tiden/dagen.

Tänkt mycke idag, på mitt liv.
Måste hitta nå vettigt att fylla de med,
nåt jag kan känna mig stolt över/glad.

Undrat vart alla mina s.k vänner har tagit vägen??????
Ingen som ringer o håller kontakten, så mao va de inga riktiga vänner!

Usch ja, ju mer jag tänker på de, ju mer lessnare blir jag,
så nu ska jag slute tänka!!!!

Livet känns tomt!!!!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0