Nostalgi-tripp.....

Vilken underbar härlig dag!!!!!!!!!!!
Började dagen med ett leende o de håller i sig..
Härligt...
Satt o kollade igenom gamla kort när man va ung o vacker,
nu e man bara vacker.... hihi...
samtidigt spela jag gamla låtar via youtube....
ja vilka härliga minnen!!!!!!!!!!!!!!!
Så me facit i handen,
va fan gnäller jag om!!?!
Vilket rikt liv jag har levt,
o int´fan ska de ta slut nu heller.......!!!!!!!!!!!!

So long gott folk,
måste sjunga o dansa vidare i stugan min.. tjohoooooooooooooooooo

kramelikramisar.......

Kommentarer
Postat av: Ramona

MEN oj du har skrivit på din blogg, vad glad jag blev. Älskar dig kram

2009-02-24 @ 22:01:54
URL: http://ramonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0