lite tankar o funderingar....

Man får mycket tid över för just tankar o funderingar här ute i skogen....
i sin ensamhet....
Har nog aldrig tänkt så mycket som nu,
reflekterat över livet som de är, som nu..
Hux flux sitter man ensam,
hunden som enda sällskap o tur e väl de att han finns,
annars skulle jag nog bli totalt förslöad o försoffad...
Många e tankarna på gångna tider,
tider man LEVDE fullt ut,
hade allt o lite till,
VAD har man nu??????????
Jo sin ensamhet.
Ensamhet både på gott som ont.
För mycket tid, till VAD???????
Måste bara konstatera att jag aldrig har varit skapt för total ensamhet,
så den här situationen är helt ny för mig!
Känner mig så värdelös när jag inte har nåt vettigt att fylla mina dagar med,
så nu sitter man här o önskar att telefonen ska ringa o nån skulle behöva min hjälp!
Men den förblir tyst!
Måste komma på nåt vettigt att fylla mina dagar med.
Börja plugga eller nåt, gå en kurs..?
Träna kanske..? men vad?
Allt kostar ju pengar, pengar man inte har! Suck....
Så alla ni som längtar efter ensamhet, jag lovar,
den ÄR inte så härlig, inte månad efter månad, år efter år!!!!!!!!!!!
Lika bra o ta en sista runda ut me hunden o sen krypa ner i sängen,
sova bort den här tråkiga trista sinnesstämningen man e i just nu
o hoppas på att morgondagen för med sig lite ljus o glädje i mitt så
Trista o tråkiga liv i min ensamhet!!!!
Ha de bäst.
kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0