I´M BACK!!!!!!

Länge sen jag skrev.. hua....
Har inte haft tid, sinnesro..
Inte heller haft en fungerande data/internet....
men nu så, nu funkar både datan som internet..
Jag säger då det,
Telia i ett nötskal, kortfattat, DOM SUGER!!!!!!!!!!!!!
Jag flytta ju mitt ut i skogen, mitt drömhus i slutet av september,
saken va bara den att här ute funka bara Telia,
nja, funka o funka, NU funkar det efter nästan 5 månader!!!!!!!
Ja ja, bättre sent än aldrig.. ;-)
Mycket har hänt, inom familjen, både bra som tråkigt men sånt e livet.
Nu tycks alla må bra i alla fall. Skönt.
Så man har ju haft fullt upp ändå, utan internet.
Trivs som bara den i mitt lilla hus, som jag hyr visserligen,
men ändå.
Har många nya ideer som ska förverkligas våren/sommaren,
mer om det senare... Ska bli så kul!
En av höjdpunkterna detta år va Melodifestivalen i Göteborg
som min dotter bjöd med mig på tillsammans med hennes söner.
De va verkligen en upplevelse!! (Tack gumman)
Livet leker o jag med den, känns de som just nu.
HÄRLIGT!!!!
kramikram på er alla.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0