up and downs

Hatar verkligen de här!
Varför kan de aldrig få va bra??
Suck säger jag bara..
Nu har den jävla Telia strulat igen!!
Stängt av mitt hemnr!!!
Idioter!!!
Först skickar dom en räkning, några dar senare kommer en
makulering o sen kommer de påminnelse på samma räkning!!!!!!
Sen när man ringer så får man höra att man INTE ska bry sig om påminnelsen
att det har blivit fel!
Eller hur!!!
Så jävla förbannad på dom nu!!!
Ringde dom idag, från mobilen o fick vänta i över 10 min!!!!!!!!!!!!
o fick då veta att jag måste visst betala in räkningen som dom skickat ut helt fel,
för att dom sen kan skicka tillbaka pengarna!!!
Deras SYSTEM funkade så!!!!
Jag blir galen!!!!!!!!
Funderar starkt på att säga upp Telia helt o köpa mig en ny mobil
som funkar här ute i skogen!!!
Jag säger då de!!!
Just när allting börja ljusna o man e nöjd me livet (trots vissa tråkiga/ledsamma saker)
så ska allting braka igen!!!!!!!
Undrar om jag nånsin får vara lycklig o glad mer än några få dagar i taget????
Skam den som ger sig!
Inte jag i alla fall!!!
Man borde ju va/blivit van vid detta, utan att tappa humöret men tyvärr,
de lär man sig aldrig!
Skit samma, nu e de som de e, bara bita ihop o kämpa vidare!
Som alltid!
"Stark som en oxe" hmm... E de jag de??
o nu ska jag börja me middan så den e klar till älsklingen kommer hem.

Tjingeling
Kramelikramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0