Så förväntansfull

Igår va de 2-månaders-dag för mig o min Plutt!
Eller jag menar 2 fulla månader som han har varit här hemma hos mig varje natt!
Vår första härliga dejt va ju lördag den 19:de september, kräftfiske.
Helt sjukt va fort tiden har gått!
O vilken underbar tid de har varit!
Därför känns de lite tråkigt att behöva åka ifrån han nu i ett par veckors tid!
Kommer ju att längta ihjäl mig!
Ikväll e sista kvällen tillsammans på 2 veckor! puhuu...
Vi ska bara mysa o va, äta gott o bara umgås.
massa kramar lär de bli..
I morron bitti åker jag, ska bli så härligt o få träffa mamma o pappa,
o Teza. Riktigt längtar till det.
Tur man ska jobba för då går tiden fort!
Fast nu ska jag upp till "tomteverkstan" o göra dom sista kransarna för i år,
sen ska jag ner o elda, förbereda maten o packa allt jag ska ha med mig upp.
Jag mår så där härligt underbart BRA!
Så lycklig just nu!
Så gott folk, jag kommer inte kunna uppdatera/blogga igen förrän om 2 veckor!
Så, ha de gott o stressa inte ihjäl er pga julen.

Tjingeling
Kramelikramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0