Redan 1 december!!!

Tänka sig, redan sista månaden på året!!!
Helt sjukt va fort detta år har gått!!

Panik-ångesten inför julen börjar närma sig med storm-steg!!

HJÄLP!!!

Dax o börja fundera ut julklappar, för pengar man inte har typ, men men
alltid kommer man på nånting, förhoppningsvis.

Den här sista tiden har varit en känslomässig berg-o-dalbana.
Ena stunden så himla stormande lycklig o nöjd med livet
för att i nästa te sig nattsvart.

Mycket har hänt detta år o speciellt sista månaderna,
men tänker inte ta upp det här.

Längtar till julen gör jag,
för då får jag träffa o umgås med Ramona o hennes lilla härliga familj.
I några dagar o samla krafter.

Ser verkligen framemot det.
Thomas ska oxå med, hans nya flickvän med, kul.
Blir första julen då jag inte firar den med Kia o Bea,
känns lite lustigt o konstigt, men nångång måste ju bli den första.

Nostalgisk man blev nu då, Tänker på alla jular jag trots allt hade alla de mina runt mig.
Tråkigt som fan i stunder som denna, när alla har sina egna liv o familjer,
att inte kunna samla hela släkten o fira jul tillsammans.
Vore min högsta önskan, kanske till nästa år.

Nähepp, dax o börja förbereda middan.
Undrar bara VAD jag ska hitta på??
Slut på middagstips i huvet.

Tjingeling
Kramelikramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja nu rusar tiden bara iväg!

Jag har inte "hunnit" handla några julklappar än, eller jag har väl skjutit upp det..som vanligt! >_<



Hoppas du får en underbar jul trots att alla inte är samlade <3

Du gör jättefina kransar, jag brukar gå in och kika på bilderna :)



Kram till Mamma Mu <3

2009-12-02 @ 06:32:35
URL: http://yasumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0