Måndag igen då

Helgen har varit lugn o skön, trots skitvädret ute.
Igår va jag barnvakt åt mina 2 söta barnbarn medans Jessica jobba 10-18.
Vi va iväg o matade fåglarna o till lekparken, trots disigt o grått väder.
Hade så kul o mysigt ihop hela dan, massa bus o lek.
Va riktigt härligt att få vara med dom små!
När jag kom hem vid 19-tiden stod älsklingen vid spisen o fixade mat,
så de va en riktigt härlig o mysig söndag på alla sätt.
Plutten somnade på soffan vid 21 o gick o la sig vid 22, jag en timme efter.
Han e ju bara så go!
Idag ska jag bara va, kanske gå upp o binda några kransar,
men känner inget tvång/måsten just nu.
E lite snorig o hängig! blääh..
Så vi får ta dan som den kommer idag o bara va.

Tjingeling
kramelikramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0