Där ser man..

Ja tänk va godtrogen man är o har varit!
Om allt går som jag hoppas o vill få ut av samtalet jag snart ska ringa så kommer mycket att förändras!
Vet ju redan nu att mycket av det jag har fått berättat för mig INTE stämmer alls!
Så man börjar ju undra lite smått OM de finns nå ärliga så kallade "vänner" alls!!
Tvivlet är stort just nu men men..
Håller tummarna för mig själv i alla fall just nu o hoppas på ett positivt svar snart!
Ha de så gott så länge gott folk.

Tjingeling kramelikramar


Så himla rätt jag fick!!!!
Fast nu e jag super-duper lycklig!
Vilken tur att jag e som jag e, sitter inte me armarna i kors o TROR på allt som berättas för mig utan jag tar saken i egna händer! o me detta goda resultat som facit så kommer jag ALDRIG mer tro på allt som berättas för mig, UTAN att ta reda på saker o ting själv!

Nu e de bara hundvakt jag behöver fixa sen kan jag åka upp o jobba!
Ska bli så himla kul!
Härligt! Helt jävla UNDERBART!!!!


Kommentarer
Postat av: Yasumi

Ja du gumman det finns folk till allt!



Pusu!

2009-12-04 @ 10:09:36
URL: http://yasumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0