Välkommen Sköna Maj

Äntligen på väg mot Sköna Maj!
Som jag längtat..
Funderat över mitt liv inatt,
när nattsömnen ändå blev förstörd av telefonterror.. Morr!!!!
Kan förstå att folk o fä är gröna av avund på mitt liv!
Jag har nåt som dom inte har!!!!
Massa Kärlek o Härlig Gemenskap både med mina barn som mina vänner!
Utan lögner o falskhet!!!!!!!

Fick höra inatt att jag va värsta frigida nunnan.. hahahaa
Ja va säger man?!
Bara för att jag INTE strular till det både höger o vänster
så blir man kallad massa saker...
Kan inte annat än skratta.

De konstigt egentligen,
att de e alltid vi som e starka personligheter som vet va vi vill
som får andras avund o påhopp på sig.

ja ja.. låt dom hållas...

Tjingeling ha nu en skön Valborg
Kramelikramar

Kommentarer
Postat av: Yasumi

Haha ja det finns folk till allt Mamma-Mu!

2009-05-04 @ 06:26:49
Postat av: mamma mu

hmmm.. de gör ju de, tyvärr men va fan gör de,

jag bryr mig inte värst, inte om dom iaf.

Va duktig du e på o skriva min lilla tjej ;-)

2009-05-04 @ 09:29:45
Postat av: Yasumi

Jag gör så gott jag kan ;)

2009-05-06 @ 07:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0