Tjingeling va lycklig jag är............

Livet leker o jag med den just nu.. ;-)
Helt otroligt vilken medvind jag tycks ha just nu,
o jag tänker flyta med..............
Tänk att jag har lyckats få världens bästa plats, gratis där jag kan sälja min blommor!!!!!!
o igår fick jag tag i en husvagn,
perfekt för ändamålet!!!!!
för bara otroliga 1500kr med förtält o allt!!!!!!!!
Nu vill jag bara att de ska 1 maj så jag kan börja sälja!!!!!!
Kan knappt bärga mig tills de blir dax,
vill ju se om min ide slår ut väl....
Som sagt,
Livet leker o jag med den!

Tjingeling

Kramelikramar

Kommentarer
Postat av: Yasumi

Hihi riktigt snygg på den bilden MammaMu >.<

Hur vart håret när du klippte dig?



Pusu!

2009-04-24 @ 06:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0