SUCK..... :-(

Ordspråket stämmer!!!!!!!
Släkten ÄR VÄRST!!!!!!!!
Helt sjukt,
här sitter man flera hundra mil ifrån dom men likförbannat får man skulden för allt
som min idiot släkt ställer till med!!!!!!!!!
Jaja,
de e bara försöka skaka av sig skiten o gå vidare,
glömma dom helt!
Dom e ändå inte mer än "halvor"!
Aldrig levt ihop me dom!!
J-a tur det!
Annars hade nog jag oxå blivit till sån skithög som dom är!!!!!!!!

Annars har min dag varit helt underbar!
Va o hämta lilla E o vi har verkligen umgåtts,
haft picknick ute i gröngräset o busat o myst.

Älskar DE mina.
Vi e BÄST!!!!

tjingeling
kramelikramar

Kommentarer
Postat av: Yasumi

Man behöver inte älska sin släkt.

Det finns då folk till allt :/

2009-04-30 @ 08:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0