Livet leker o jag med den...

Vilken helt underbar helg!!!!!!!!!!!!!!
Älskar mitt liv just nu.
Mina barn o allt allt ALLT.
I lördags kom Fredrik o vi hämta husvagnen jag köpt för o ha som
"Blomstervagn" när jag väl börjar sälja mina vackra o fina blommor.
Den såg inte mycket ut för världen, men efter en grundlig högtryckstvätt
ser den ut som ny.
Sen tog vi upp en tält till, för mina blomster,
efter det blev de "Nybro-crusing" med Fredrik i hans nya "Musse",
så himla kul vi hade!
Så glad över hans nya tjej, så mjuk o go, helt underbar tjej!
De bästa me henne är att hon gör min son så lycklig o glad!
Ja, helgen va helt underbar, o aldrig har de funnits så många fina bilar
o folk på lilla Nybros gator som i lördags.
Igår gjorde jag inte så värst mycke, bara njöt av livet, skötte om mina blommor
o bara va.
Njöt av mitt liv!
o de ska jag göra nu me....

tjingeling kramelikramar

Kommentarer
Postat av: Yasumi

Var det Fredrik som var tillsammans med Jessika eller vad hon hette?

Kul att han hittat någon som får han att må bra :D

Och nu vill jag se hur du blev i håret! >.<



Pusu!

2009-04-28 @ 08:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0