De ljuva livet

Js judt det, "de ljuva livet"..
Vad är det?
Finns det?
Som singeel??

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
De gäller bara att hitta glädjeämnena för var dag!
Fylla dagarna med mening!

Ja eller hur... *ler ironiskt*

Jo men visst, de ligger väl nåt i dom överstående orden,
men ibland e de lite svårt o komma ihåg dom,
speciellt i sina "tycka synd om sig själv"-dagar..

Så nu har jag bestämt mig att börja måla om i vardagsrummet.
Passa på nu när de e tomt på möbler.

Blommorna sköter sig själv, nästan, nu.

Så istället för o gå här o dra benen efter mig ska jag som sagt kavla upp ärmarna
o börja spackla o måla.

Fast visst saknar jag nån att krama om!!!!
Pussa på.... men men...
man måste nog ha tid för sånt med *ler*
Vilket jag inte tycks ha just nu..
Så jag målar vidare...

Kramelikramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0