REGN REGN REGN...................

Regn regn regn...
Disigt grått o trisst............

Urk..............

Snacka om att vädrets makter kan dra ner ens goda humör.........

Hösten kan ju va så fin........ NÄR de INTE regnar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så va gör man????

Jo sitter här o längtar efter sol sol SOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

o inte bara efter sol,
längtar till tvåsamheten oxå........ puhuuu.....

Ler lite,
HUR ska jag nånsin kunna få känna tvåsamheten igen
NÄR jag inte ens aktivt söker efter den????????????????????

Eller sitter jag kanske här o hoppas på att "Drömprinsen" ska ringa på min dörr???

Hehe....

Hade planerat o göra så mycke idag,
men när Gremlings väkte mig o jag såg regnet piska mot fönsterrutan
försvann alla planer på ett nafs!

Den långa mysiga långpromenaden e bara o lägga på hyllan,
skulle få dra o slita min lilla Gremlings efter mig,
han som hatar regn.... trots att han har regnkappa!!!
Stackarn fryser ju o värst av allt,
han blir ju BLÖT om tassarna sina!!!!!
Så de blir små korta "kisse-bajs-runder" bara...

Måste bara säga att han faktiskt fyller ett tomrum,
känns inte så ensamt,
även fast han inte kan svara på tilltal
så finns han ju där som sällskap,
tillgiven o go som få......

Så varför klaga?

Får göra de bästa av dagen ändå,
skämma bort mig själv me "hemma-SPA" eller nåt...
baka en kladdkaka eller nåt...
ta telefonen o tracka alla mina vänner.. hihi...

Inget blir bättre än va man gör de till...

I´m singing in the rain.... lalalalaaaaa.........

Fånga dagen..............

Kommentarer
Postat av: Ramona

du lyckades få in en bild i samma inlägg.

Framsteg mamma, framsteg

2008-09-09 @ 18:26:55
URL: http://ramonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0