Rastlös eller Rotlös....

Ja de e dagens stora fråga!

Saken e den att nu ska här flyttas IGEN!!!

Sa upp lägenheten idag...

Så nu börjar jakten på en ny bostad.

Har ju några på gång men inget säkert än,
mer än min gamla 2:a i Påryd i värsta fall..

Ja långt här ska flyttas, ca 40 mil igen...

Tillbaka till "rötterna"????

Har jag såna..???

Tvivlar ju men får hoppas på det..

I fredags blev jag farmor till en helt underbar söt liten kille..
hann inte ner till BB som sonen hade velat,
men svärdottern e ju så snabb att kläcka ur sig dessa underbara ungar....

Fick några härliga dagar iaf me de nära o kära.. HÄRLIGT!!!!

Lilla Mr Gremling-Theo kräktes hela vägen ner,
hann ju inte köpa åksjuke tabletter åt han,
hemresan gick mycket bättre, då sov han hela vägen...

Ja, så VAD är då?
Rastlös eller Rotlös???

Bägge skulle jag vilja påstå.. hihi.
Tattar blod i ådrorna tydligen....

Ska fortsätta leta bostad nu....

Kramelikramisar.....

Kommentarer
Postat av: Ramona

MEN ÅHHH VILKEN FIN BLOGG DU HAR FÅTT MAMMA. VA STOLT. LOVE U

2008-09-30 @ 21:58:15
URL: http://ramonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0