Nätdejting.........

Snacka om att man känner sig lurad ;-)
Jisses säger jag bara.. haha hoho
Vilken FLOPP de blev!!!!
Kan inte annat än sitta o le, småskratta åt floppen stort F!!!

Tänk er själv, här åker man iväg mitt inatten för o möta upp som man trodde,
sin eventuella "drömprins" o va får man se!!!!!!!!!

"Ringaren från Rotterdam" som kliver ur bilen.... HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inte för att utseendet har så värst stor betydelse men DETTA!!!!!!!!!!!!!!!!
Hallå.. Nog berättar man väl om man typ har ett avvikande utseende,
som buckelrygg, ena benet 10cm kortare än de andra,
ryggen börjar direkt där dom extremt långa benen slutar! No Ass at al!!!!!!!!!!!!!!!!!!
o då pratar vi trots allt om en kortvuxen kille, 160cm o benen va ca 130cm!!!!!!!

Ja Herre jävlar, hade jag inte varit så väluppfostrad så hade jag sprungit tillbaks till min bil
o gasat därifrån med en rivstart!
Men VEM kan va så elak o bara lämna nån mitt ute i fucking no where utan bussar tåg eller nada?!

Så va gör man?
Jo som jag, tar me han hem o bäddar i gästrummet o gör klart redan i bilen, på ett försynt
fint sätt, att
-Jo du, de va ju kul o träffa dig in real life, men men...
o där dog orden bort, skämmigt ju, man vill ju trots allt inte såra nån!

Nu undrar ni säkert hur de hela sluta,
jo jag skjutsa han tillbaks där jag hämta han dan efter
med min gamla mor som resesällskap.. hihi...

o va berättar väl min mor om sina bravader i sin ungdom,
jo just det,
Hur hon själv hade stämt möte me en brevvän i sin ungdom,
o de visade sig att inte heller han hade hållt måttet på sin egna beskrivning, hihi haha...

Så va lär vi av detta???
Jo, nätdejting e inget för mig!!

Undrar bara VARFÖR man ska ljuga om sitt utseende???
Eller kan de va så illa att DOM själva tycker dom e fina, vackra..??

Eller dom kanske inte har sett sig själva i spegeln???

Ett kan säga iaf o de är,
Jag lär ju inte glömma detta på ett tag   *ASG*

Ciao

Kommentarer
Postat av: Ramona

Det är nog lite som att köpa grisen i säcken. Jag hade iallafall turen med mig :-) Vinstlott direkt.

2008-09-02 @ 12:53:52
URL: http://ramonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0