Fullt hus.. igen

Va vore livet utan händelserika dagar o upplevelser..?

Yngsta dottern flytta hem igen me sin dotter,
o mitt hjärta värker,
bara hon inte går mitt "ödeslott" till mötes!!

Fast det tror jag inte,
hon e ung o full av optimist inför framtiden, kärleken.

De e ju aldrig roligt när ett förhållande kraschar,
vare sig man separerar som vänner eller ovänner.

Som tur är så tycks dom va vänner, inge bråk
men ändå.

Håller mina tummar att dom kan lösa allt på bästa sätt,
o de tror jag dom gör.
Tycker så synd om "svärsonen", men va kan jag göra?
Inget.
Bara finnas till, lyssna, försöka peppa, se framåt.

Så visst händer det saker i mitt liv.
Kanske inte just det man önskar sig men ändå.

Idag ska jag bara va,
ringa några samtal,
fixa lite,
bada Gremlings

så ha de gutt..

Ciao....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0