Fredag kväll.........

Vilken FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

USCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snacka om "tisdags-syndrom" på en fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag som inte har märkt av nå "syndrom" på några veckor SKA BARA DRABBAS!!!!!!!!!
JUST IDAG AV ALLA VECKANS 7 DAGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den började me att mitt ex, barnens far ringde kl 8 i morse!!!!!!!!!!!!
FUCK HIM!!!!!!!!!!!!!!

Va han ville har jag ingen aning om o säkert inte han heller för han har hamnat i ett av sina s.k "perioder" IGEN!!!!!!!!!!

Suck säger jag... men va gör man?
Inget, för de tjänar ändå inget till, för han lär ju inte minnas att han ringt!!!!!!!!!!!!!!!!!
o även om han nu för ovanlighetens skull skulle göra det, så inte fan skulle han erkänna det!!!!!!!!!!!!!!!

Va han ville?
Inte en susning!
Han la på...
inge ovanligt me de när han e på G, helt normalt, för HAN!!!!!!!

Hörde bara några "grymtningar" o sen "klick"

Ja va säger man????????????

INGET... bara låta de va, inte göra affär av det, som innan för typ 15 år sen...

Jag säger bara det,
Stackars D!
Beundrar henne för hon pallar me...
Undrar bara om hon ska göra det lika länge som jag gjorde?
Nästan 17 år av o till...
Ett helt jävla halvt liv juh!!!!!!!!!!!!!!!

Inte undra på man är som man är..

Nä, nu va jag dum, inte hans fel jag valt bort "kärleken" i mitt liv!
För jag tvivlar ju att de finns nån kärlek JUST för mig, mer än mina barn.

men de va ju inte exet jag skulle skriva om! (vinets fel hihi)

De börja me exet,
fortsatte me en "väninna" o hennes SKIT-Hund!
o mig som inte va vaken o kunde säga NEJ!

Så va gör man, jo klär på sig själv o sen hunden,
jaaaaaaa ursäkta, han e nakenhund o fryser.....

Går ut o möter upp "vän me usch-hund"
går hund-promenad som slutar me att min lilla "ängel"
INTE lyssnar på mig ett skit!!!!!!!!!!!!!

Än mindre hemma här sen när vi väl efter mycket om o men äntligen kom hem
så börja "SKIT-hunden" skälla för minsta lilla ljud i trapphuset!!!!!!!!!!!!
o va gör väl min lilla ÄNGEL???????????

Jo men visst, börjar apa efter henne!
SKIT-hunden!!!!!!!!!
Skäller o morrar o springer fram till ytterdörren som värsta MONSTER-hunden!!!!!!!!!!!!!!

o va gör min s.k väninna?
jo sitter kvar i soffan o MJÄKER me en ynklig röst...
"Kajsa så.............. fy..........."
Eller hund-fan lyssnar på henne!!!!!!!!!!
o va gör jag då, i mitt tillstånd av total katastrof?
jo jag stormar fram till hallen
greppar tag i SKITHUNDEN i nackhåret o min lilla ängel
o ryter, väser fram
"HÅLL KÄFT! FYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!"
o va gör min vän?
hihi haha mohahahahaaaaaaaaaaaaaaaa
till min lycka?????????????
Jo hon tar sin SKITHUND
o går hem!
Vilken lycka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LUGN o RO o TYSTNAD om inte annat....

fast bara en liten kort stund....
för vem. vilka ringer inte på dörren om inte min kära mor o far!!!!!!!!!!!!!!!!!

just idag av alla dar!!!!!!!!!!!!

hur de sluta kan jag bara säga att far min, han gick utan o säga "HEJDÅ"

nä fy vilken dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

turbulens hit o dit
men jag måste tacka min yngsta o äldsta dotter,
hihi... har ju bara 2 döttrar....
men tack goa ni för ni finns...
förstår er på er morsa me eller utan pms-syndrom or what ever-syndrom, som idag.....

Love you av hela mitt hjärta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
min själ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tänk va lite som kan förändra en hemsk dag...

Tre enkla men ack så svåra ord för vissa

Jag Älskar Dig

Man bara smälter.....
Blir lugn o fin.....
o bara sitter här som jag nu o ler..........

Mina underbara/hemska helt fantastiska döttrar!!!!!!!!!!!!
o inte för att förglömma......
SÖNER!!!!!!!!!!!!!!! (fast dom inte "pratar" som vi tjejer")

Idag e idag
imorron e en annan dag.........
o fy fan va skönt o veta det..........
inget blir va man INTE gör de till........
o jag lover
Imorron SKA jag INTE göra en FREDAG iaf.... *asg*


Kommentarer
Postat av: Ramona

Inte lätt när man vaknar på fel sida, då är hela dan förstörd-

Älskar dig

2008-09-06 @ 09:56:32
URL: http://ramonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0