skaparlust fortsättning

Ja så fin han blev lille Theo i sin nya stor polo... hehe

Försökte ju få både bilden som texten på samma men har inte lärt mig alla tricks än  ;-)

Igår va en den STORA skapar-dagen..

Stackars lille Theo, han fick agera modell-docka halva dan medans
jag försökte knypla ihop en "polo" åt han från min gamla.. hehe..

men snäll som han e så accepterade han mattes "provningar"
lovar, de blev fler än 10!! hehe..

Fin blev han ju till sist i alla fall.. (tycker ju jag då, opartisk som man e)

Va så kul o se människors reaktioner när vi gick ut sen på promenad,
idel ädel leenden.. hihi...
o som sig bör så e de ju bara barn som vågar spontant kommentera de dom ser, haha...

En liten pojk pekade me fingret o ropade till sin mamma
-Kolla mamma! Hunden har en polo-tröja!

De sluta de me att han ville klappa Theo o visst fick han det,
fast lille Theo tyckte nog inte om att bli tagen som en "SÅÅÅÅ sööööt tjej"  hihi haha...

Så idag fortsätter "skapar-lusten" hos matte men inte hos hund.....
Undrar Varför.. hehe...

Kramelikramisar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0