2008.03.25

Så har man då flyttat.....
Härligt........................
Älskar o njuter av mitt nya hem...
Trivs me den......................
Nu saknas bara kärleken i mitt liv så skulle den va fullständig...
Kan knappt fatta att jag verkligen har varit singel i hela 6 år!!!!!!
Dejtat har jag väl några...
man väl ingen nunna precis... hihi...
Ja ja.. tids nog... dyker de väl upp nån....
eller inte....
Har ju så mycket att glädjas över ändå.....
Alla mina underbara härliga barn o barnbarn....
o ett litet barnbarn-knyte till på väg.....
Ska iväg me min älskade bil till verkstan idag...
den stackarn e sjuk.....
o behöver ses om o få lite vård.....
en DYR sådan... suck....
men va gör man inte för sin älskade lilla "Pärla"....
Hatar snö.....
hoppas den smälter bort fort så våren kan slå ut i full blom nu...
Längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0