2008.01.24

Otroligt att man inte e tröttare än man e...

Inte många timmars sömn inatt....
 tihii...

satt först framför o fastnade bland olika sajter först,
sen började man chatta på msn....

klarvaken...

de hela slutade att man pratade i telefon till ca 4 i morse.. hihi
o att jag beslöt mig att köra 34 mil i helgen igen... åt ett håll..  men va då...
förenar nytta me nöje.. eller slår 2 flugor i en smäll....
beror på hur man ser på saken.. hihi


sen ringde min kära gamla mor helt förtvivlad vid kl 8 på morgonen
Vi eller rättare sagt jag hade glömt bort att ringa elbolaget o ändra på flyttdatumet... suck..
Ojojoj... mitt så berömda morgonhumör blossade upp direkt....
Ringde o ringde till elbolaget o kom aldrig fram..
stod där på balkongen me täcket runt mig o rökte o svor åt dessa telefonväxlar så de osade..
o tror du inte att just då, då svarade han i andra ändan....
så typiskt.... hehe
men killen ska ha stor eloge...
han va så förstående o hjälpsam..
Tack för alla snälla personer som kan ta oss morrontrötta otrevliga morrhoppor på rätt sätt...

Så nu blir de helg me bilen igen....
ovanligt.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0