2008.01.23

Sitter här o längtar.......
Längtar till den 1 mars!
Då äntligen har jag ett eget litet kryp in...
Kunna göra va jag vill, när jag vill.....
Gå naken om jag så önskar....
Äta va jag vill, när jag vill...
o framför allt kunna titta på vilka tv-program jag vill.....
Nej förstå mig rätt nu,
jag bor o har de bra hos min yngsta dotter som de är
men eget e alltid eget.....
o så längtar jag till våren.....
så jag kan återuppta övningskörningen på de efterlängtade mc-kortet....
Mycket jag längtar efter, tihii....
men absolut inte de som alla mina vänner tycks tro,
Kärleken o mannen i mitt kommande liv....
Otroligt egentligen hur svårt folk har att förstå att man faktiskt kan trivas me sitt liv
HELT ensam utan karl...
Dyker de upp nån så gör de det..
De e inget jag springer runt o letar efter me ljus o lykta...
Allt har sin tid...
Just nu trivs jag så enormt bra me livet...
Får titt som tätt höra massa konstiga yttringar som t.ex
-Har du blivit lebb?
-Men hallå, du kan ju inte leva som singel resten av ditt liv heller!
-E de inte dax för en karl i ditt liv nu?
osv osv.......
Har ju så svårt att fatta varför folk har så mycket åsikter om det?!
Visst kan jag erkänna att jag saknar o längtar efter någon att få krypa ner till, ibland..
men men nu e de ju som de e..
Var sak har sin tid o plats....
Längtar till våren o ljuset.....
o alla speedway-kvällar...
doften av metanol.....
mmmm......
havet....


o nu längtar jag till en kopp kaffe....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0