2008.01.20

Så va man hemma igen....
Lämnade Borås me gråten i halsen,
ville inte åka o lämna min dotter,
mitt barnbarn,
men va ju tvungen,
alltid så tråkigt o åka ifrån dom nära o kära..
men återseendet blir härligt igen o nu ska de väl inte
behöva gå så lång tid till man ser dom igen...
Satt o tittade på en film,
en romantiskt me Jennifer Lopez,
o tanken slog mig,
orden i filmen träffade mitt i prick,
blev en "aha"-upplevelse....
De e nog så för mig,
Jag har en magnet som drar åt sig alla
ouppnåliga o omöjliga karlar till mig,
som e dömt till ett misslyckande från början innan de har ens börjat.....
Undrar Varför de ska va så?
Va e de man söker?
Antagligen ingenting....
Sitter här o småler över mina egna tankar...
"En gammal cynisk o bitter kärring"
Vem??
Jag????!!
Nähe...
Hihi..
men lite e de nog så....
kanske..?
Eller..?

Kommentarer
Postat av: PP

Ja ha du har varit bortrest, jag undrade var du tagit vägen. Grattis till nya lägenheten.

2008-01-22 @ 21:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0