Nattens ensamhet

Jahapp..
Nu sitter man här igen då o bloggar mitt i natten...
Vad ska jag skriva om då???

Mitt liv???
Näää..

Jo förresten,
Varför inte....

Satt ikväll o såg på "Sex and the city"
o kände igen mig själv i huvudpersonen "Carrie"

Aldrig tänk på de så
men de e nog så... ?

Jag e nog lite FÖR självständig o självgående
så jag skrämmer iväg alla eventuella killar
vilka trots förmodan.. (hihi..)
skulle visa sitt intresse för en (stackars dom, hua så jag e men de e sant)

KAN själv
VET bäst
Kom inte här o kom o visa dig på styva linan inte...

Skulle dom erbjuda i all välmening sin hjälp,
säg t.ex me bilen som krånglar..

Va gör lilla jag då, istället för o ta emot hjälpen?!??

Jo, åker till närmsta bästa bilverkstan me bilen
o kvider o sliter i månader för att komma ikapp me ekonomin sen!!!!!

Så sjuk man ÄR!!!!

Fast där kan jag nog skjuta lite skuld på min älskade mormor(som tyvärr inte finns mer)
De va ju hon som alltid sa
"Fattig men stolt"

Undrar om jag har tolkat hennes ord lite fel???

Nä, inte jag heller.
Jag ÄR ju BÄST!

Eller..??

hihi...

jo men de e jag ju..
de står ju klart o tydligt skrivet på min rumpa me ju
"Best in test" *ASG*

Nä gott folk
God natt på er
nu ska den här "snurr-knäppisen" nanna kudden
o vakna me ett leende på läpparna

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0