Hihi haha

Ja va ska man säga...

mer än att jag måste va världens klantigaste.... hihi...

Så duktig på de här me datorer så.... asg

men jag lär väl mig, så småningom.... (man kan alltid hoppas)

Tänk va lite de behövs för att man ska må bra.

En liten 4-benta vän som bara e sååååååååå gosig o söööt...

Tack vare honom så blir jag inte sittandes inomhus o göder upp mig...

Nu e de raska promenader, flera gånger om dan som gäller,
Härligt!!

o de stämmer att man får andra 4-benta vänner på sina promenader,
alltid folk som stannar upp med eller utan hund o ska prata, fråga va Theo e för ras osv osv...

Idag ska jag inte göra så värst mycke,
tvätta visserligen, inte så kul men ett måste,
skön lugn början på helgen.

Lite pirrigt nervös inför söndan e man allt....
Får ju besök o har inte riktigt bestämt mig än HUR jag egentligen känner inför det..

Så knäpp man är!

Kul ska de i alla fall bli.
Ska inte ha nå höga förväntningar om det.
Alltid kul med nya vänner om inte annat.

ja ja.. nu bär de av på shoppingtur.....
ska inhandla lite kläder o gosaker åt lilla Theo...
Kläder måste han ju ha stackarn, annars fryser han ju.... ;-)

Ciao....
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Ramona

Ha ha, du är fan m bäst

2008-08-29 @ 19:58:36
URL: http://ramonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0