2008.08.28

Hihi haha.... skrattar så tårarna sprutar......

muahahahaha...

Nu skulle mina ungar varit här o sett... hehe haha...

Jo jag trodde jag va så smart o duktig nyss.. asg

Skrev ett nytt inlägg o skulle va duktig o lägga in bild på lilla Theo..
min 4-benta nya lilla vän....

Världens underbaraste goaste finaste härligaste hundvalp på 5 mån
o hur gick de då..?

muahahaha......

Allt försvann....
både text som bild....
hihi haha hoho....

Snacka om blondin.....

så jag måste nog hålla me mina barn att jag e totalt
värdelös va gäller tekniska prylar....
De e ju inte bara o sätta in kontakten i väggen o tro de funkar....
hihi haha hoho.....

Livet leker o jag me den iaf....

återkommer snart,
måste BARA be min dotter om lite råd o hjälp
så ska jag nog snart lyckas me o sätta in lite bilder
på Theo här o kanske även lite annat oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0