söndag 6.4.2008

Så där ja...
Nu har man typ varit nere o vänt...... igen...;-)

Behövs ibland, rensa hjärnan på alla tankar,
göra en djupdykning i sitt innersta,
vältra sig i självömkan
för att sen resa sig upp som en helt ny människa!!!

Bestämde mig idag, eller igår natt egentligen
att nu får de fan va nog me svårmod o självömkan!!!!

Så från o med i morron bitti börjar mitt NYA LIV!!!!

Jippiiii..................

Tjuvstartade idag redan,
tog bort hela hårförlägningen,
städade hela hemmet,
gjorde middag till dottern, svärsonen o barnbarnet samt lilla mamma min....

Japp så nu jäklar ska här njutas av våren o den kommande sommaren me
alla sinnen öppna.....

Raderade bort alla onödiga människor ur mitt liv oxå idag,
såna ytliga vänner klarar man sig utan....

NU SKA JAG BÖRJA LEVA!!!!!!!!!

Livet väntar ju på mig där ute!!!!

imorron kommer dom o installerar datan o telefon
så då slipper jag den här mobilainternet som bara kajkar ändå....
o så får jag igång hemtelefonen ÄNTLIGEN!!!!!!!

Ska ringa alla mina älskade barn o barnbarn direkt!!!!!!

Mitt hjärta e full av energi igen.
HÄRLIGT!!!!!!!!!

o nu väntar sängen.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0