måndag 21 april 2008

Så tycks äntligen våren ha kommit med full kraft......

Härligt.......

Åkte ner till Nybro i fredags,
så härligt underbart att få krama om de sina,
mina underbara söner, lilla E o svärdotter...

F o T hjälpte mig o skifta till sommadäck,
T hjälpte till o fixa bort lite ytlig rost på "Pärlan"
så nu är hon som ny......

Kändes så ledsamt o åka därifrån,
såg T:s ögon tåras, min älskade stora lilla pojk....
Så glad för alla mina barns skull att de går så bra för dom alla..

Idag har man sprungit benen av sig hos olika myndigheter,
puh vilket jobb att flytta tillbaka till sitt hemland..

Snacka om pappersarbete!!!!!!!!!

Myndighetsspråk som dom inte ens fattar innebörden själva ens!!!

Hela stan tycktes vimla av nykära människor!
Vart man än vände blicken så såg man dom!
Både unga som gamla som gick där i solskenet, hand i hand o de bara lyste kärlek av alla!!

o där gick lilla jag...
grön av avund....

Tills mitt lilla barnbarn vände upp sitt lilla söta ansikte o fyrade av ett
så underbart tandlöst smile
ja gissa vem som va stolt!!!!!

Jo jag så klart!!!!!!!

ikväll ringde T, min goa son, den yngste av bröderna,
ville bara prata...

mitt hjärta bara smälte....

o nu ska jag iväg o hämta min kära mor från bingot,
hon ska sova över här så jag kommer upp i tid
så jag inte missar bilbesiktningen i morron bitti,
kl 8.20!!
Snacka om okristlig tid!!!

Tjingalong till nästa gång...
Ha de gutt gott folk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0