fortfarande 2008.04.05

Vilken minnenas dag det har varit........

Har suttit o kollat igenom gamla kort.....

Vilket underbart liv jag har haft
så många härliga minnen....

Jaa... va ska man säga mer än att
Fan den som ger sig!!!!!!!

Va har jag o klaga på egentligen?????

Saknaden efter svunna tider,,,
VAD ger de mig??????

Jo ett gott samvete i alla fall
Jag HAR varit en bra mamma!!!!

Och det ska jag fortsätta med att vara,
även om jag måste göra det på avstånd nu för tiden
så finns jag ju här för min  underbara ungar
och det vet dom!!!!

Så nu blir de uppryckning för tanta!!!!!!!

Sitta här o lipa o tycka synd om sig själv!!!!!

Nähepp...

Vem har sagt att livet tar slut när ungarna flyttar hemifrån??!!!!!!

De e ju nu mitt liv ska börja!!!!!!!!

Skit samma om den börjar med en tom plånbok
Värre har man väl haft det!!!!

Har ju hälsan kvar
o säkert finns de en kärlek för mig me nånstans där ute....

Kanske dax o öppna dom blå
och sitt hjärta o sinne för livet.....

MITT LIV BÖRJAR NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0