2008.04.03

Sitter här med mitt morgonkaffe
i morgonrock, efter en dålig natts sömn,
grubblar över mitt liv...
Vilket LIV????
De här kan inte kallas ett liv!!!!
Går ju här dag ut o dag in o drar benen efter mig......
Ingen som bryr sig
Kunde lika gärna försvinna
Ingen skulle sakna mig iaf...
Så VARFÖR hålla upp masken??????
För VEMS skull???

Usch........

tårarna rinner nerför mina kinder
livet känns så tomt o ensamt....

Ilsket torkar jag bort dom!!!

Varför sitta här o gråta???

Till vilken nytta????

Ingen ser mina tårar ändå!!!!!!!!

Ingen som bryr sig!!!!

Så va gör man..???

Jo kryper tillbaka till sängen
under täcket o hoppas kunna somna
sova bort denna tid....

Hoppas på att få vakna me ett leende
istället för dessa envisa tårar som inte tycks sina alls.....

Vart tog mitt liv vägen????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0