Virvelvind tumlare..

Omtumlande tider de har varit, Många känslor, händelser, tankar, osäkerhet, tvivel, hopp, misstro, uppgivenhet, kärlek, glägje, lyckorus! Som ni märker, en hel del. Tänker inte gå närmare inpå på nånting, mer än att säga, Jag har verkligen haft lyckan o få uppleva så mycket kärlek, omtanke o kärlek, från ALLA mina 5 barn! Speciellt från ALLA mina barnbarn/bonus barnbarn!! Finns inge bättre o få höra orden/kärleken/tilliten, Älskar dig, mommo/fammo! Ville bara få ur mig att Älskar mina barn/svärsöner som döttrar, o ALLA mina barnbarn! Alla ni ger mig livet o glädjen! Fyller mina dagar med så mycket kärlek! Natt natt

Kommentarer
Postat av: Tina

~<3~

2016-04-26 @ 20:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0