Livet vid 60

Ja vad säger man? Från att ha haft fullt upp, Full med energi, ställt för upp alla och envar, Både familj som alla, Alltid försökt gjort mitt bästa, men just nu, Som jag känner inom mig, så har jag inte lyckats! Än den ena som andra tycks ogilla mig! Tycka att jag är EGO number ONE!!! Och det är det sista man kan säga om mig! Enligt mig själv. Ställer alltid upp! Vare sig jag känner för det, mår bra, har råd, Så betyder mina nära o kära allt för mig! Behöver nån av dom mig, Så finns jag alltid där, vad det än gäller. ( Frånsett dom 5 år jag hade skuldsanering med pengar) Jag fanns då med, o kommer alltid att finnas där för de mina, oavsett VAD!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0