Förkrossad

Länge sen sist men ja, inte haft tid över, för mycket som händer inom familjen o runt om kring o mig själv. Inte alltid så bra o gott, o inte nu heller. Mycket att oroa sig för O nej, jag tänker inte gå inpå allt, bara säga att de har varit en för tuff år! Allt för många negativa besked, händelser runt om. O jag bara känner att jag inte räcker till! Hur gärna jag än vill. Jag har inte dom resurserna, ekonomiskt o hjälpa till, hur gärna jag än vill. Kämpar själv, månad för månad för o klara mig, utan att behöva låna, skjuta på en räkning, För hur lätt är de o klara sig på 1500kr??? O då menar jag dom få månader som man får det kvar. I regel brukar de va 500-max 1000kr! Just nu skulle jag vilja va nån helt annanstans än hemma! Hos en som verkligen behöver mig nu! Men jag kan inte! Har inga pengar till det! Nåt! Känner mig så värdelös! Okapabel till att kunna hjälpa till mer än bara finnas till, flera mil ifrån! Känns hopplöst! Så hopplöst! Slutar här för tankarna är kaos! O alvedonet jag tog för en timme sen gör mig trött o seg. Lite galghumor mitt i allt elände, ”Skulle aldrig kunna bli narkoman, för somnar ju efter bara 2 alvedon” 🤣😳

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0