Lördagkväll

Tänk att man aldrig blir van med det här! Att Alltid vara ensam om helgerna! Visst är jag det på vardagarna med, men helgerna känns värst. Visst, skulle ju kunna söka mig ut, krogar osv, Men de tilltalar mig inte dugg nu förtiden. Nätdejting, visst, men NEJ tack! Just för tillfället finns de inga resurser till övers till nå extra kostnader vad gäller t.ex restaurang besök, dans, kurser osv osv, inte förarens september nästa år, då är jag äntligen klar med skuldsaneringen!! Ser verkligen framemot det! Så ja, jag saknar kärleken, närheten, tilliten o va de innebär med ett förhållande, tvåsamheten, Men fasen inte vart eller hur jag ska nånsin kunna hitta min själsfrände, stora kärlek, När jag sitter dag ut o dag in i mitt hem!!!! Har bestämt mig att den dagen jag blir skuldfri ska ta en weekend resa nånstans, våga mig ut i vimlet, leva! Tills dess ska jag försöka få ut det mesta av mitt liv, med barn o barnbarn, mor o far. Klockan är inte ens 21 men jag säger natti natt P.s Måste bara klargöra att jag ej mår själsligt dåligt alls, saknar bara nån o älska o bli älskad av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0